W ramach umowy zawartej w 1983 roku Węgrzy dostarczali do Polski gotowe podwozia Csepel wraz z układem napędowym, a w zamian Polacy eksportowali m. in. Fiaty 126p. Dostarczone podwozia były zabudowywane skróconym i odpowiednio dostosowanym nadwoziem Jelcza PR110. Taka konstrukcja stanowiła podstawę komunikacji miejskiej w wielu polskich miastach. Pomimo niewielkiej liczby tego typu jelczy kursujących po Warszawie – przede wszystkim u ajentów – zachowany egzemplarz niewątpliwie stanowi doskonałe uzupełnienie naszej kolekcji.
Podstawowe informacje
Producent: Jelcz
Model: M11
Rok produkcji: 1987
Silnik: RABA MAN D2156 HM6U
Pojemność silnika: 10350 cm3
Moc silnika: 192 KM
Miejsca siedzące: 30
Miejsc ogółem: 100
Długość [mm]: 11000
Szerokość [mm]: 2500
Wysokość [mm]: 3080